jansensontour.reismee.nl

Dag 1 gestrand nog voor Dresden

Gisteren om 20.20 vertrokken . Perfecte tijd om te gaan rijden . Langzaam aan werd het donker en stiller op de weg . Wat is dat genieten . Uren rijden achter elkaar . Soms een korte stop . De navigatie gaf aan dat we al om 4 uur op de camping aan zouden komen in Praag . Veel te vroeg . Dus nog maar een stop . Hadden we dat maar niet gedaan . Het is nu 6.52 terwijl ik dit type. Zittend op het trapje van de camper . Uren staan we al stil . Er is een giga ongeluk gebeurd met vreselijke brand . Dan zijn we toch maar blij en dankbaar dat we gewoon in de file staan en niet iets eerder vooraan hebben gereden . Dan hadden we nu niet zo kunnen zitten . We houden de moed erin . Hopend dat we met een paar uur toch nog kunnen gaan vertrekken met onze reis naar Praag die zo goed begon . De temperatuur begint te stijgen dus zo maar weer wisselen van campingpakkie naar korte broek . We houden jullie op de hoogte .

Wm

Sterkte, met niks doen!
Geniet ook van wachten

Astrid

Ik hoop dat jullie inmiddels al verder zijn gekomen. Wel fijn dat je je huis bij je hebt en je dus gewoon even makkelijk om kan kleden terwijl je wacht. Succes mocht je er nog in staan! En verder veilige reis!!?

Pauline

Ik sluit me bij Astrid(?) aan.
Anders vallen we zo in herhalingen..