jansensontour.reismee.nl

Dag 5 en 6 Le Mont st Michel / Dieppe

Hey , ben ik weer . Gisteren even niet gelukt om te schrijven . Hoofd werkte even niet meer mee . Beetje error nog van de dag ervoor . Dus besloten een dagje kalm aan te doen . In de ochtend even naar le mont st Michel gefietst . Klein rondje daar gemaakt en toen terug naar kitty . In de middag wat boodschapjes bij de lidl en daarna lekker de grill op tafel aangedaan . 20.00 gingen de ogen dicht . Vanmorgen de wekker op 6.30 dat we om 7.00 uur konden vertrekken . Lange rit vandaag . 300 km . Naar Dieppe . Veel snelweg gezien . Onderweg een ontbijtje gescoord . Super vers . Was nog warm . In Dieppe vinden we al snel een camping met een zeer vriendelijke dame . Ik vertel haar dat ik Frans probeer te leren . En ze geeft me hier en daar wat nuttige tips . We hebben weer een prachtig plekje dichtbij de stad . Op de fiets gaan we erheen . Oh jee . ... niet ver . Maar wel redelijk stijl naar beneden. En waar je omlaag gaat , moet je ook weer omhoog . Ha ha ha . Maar het blijkt het echt waard te zijn . Wat een ongelofelijke mooie stad . Oude karakteristieke panden en huisjes , gigantische haven en een hele lange boulevard. Aan het einde nog een kasteel hoog op de witte krijtrotsen. Hier hebben we ons zeker vermaakt . Wat een super dag . Op de terugweg even langs de aldi gefietst om wat vlees te halen en dan kan de gril weer aan . Lekker eten bij Kitty en morgen weer een heel klein stukje rijden . Dan gaan we naar Eu / le Treport . Voor nu alvast een fijne avond voor jullie . Wij gaan eten . .....