jansensontour.reismee.nl

Dag 8 naar huis

Beter te laat dan nooit . Ha ha . Gisteren dag 8 . Naar huis toe . Rustig opgestart , niet haasten en jagen . Lekker eerst naar de bakker gefiets voor verse croissants . Blijft lekker . Rustig ontbijt op en toen de boel in gepakt . Om 11 uur zijn we gaan rijden . 500 km . Lijkt niet ver . Maar is het toch wel als je naar huis gaat . Gek eigenlijk , heen stelt het niks voor en terug is het ver ha ha . Paar x een korte stop gehouden en om 19 00 uur reden we Huissen weer in . Snel Baloe opgehaald bij de oppas en toen de tv aan . Max reed natuurlijk toen al op de eerste plek . Pizza besteld en Rustig formule 1 gekeken. Mama kwam nog even gezellig langs om bono terug te brengen . Alles weer compleet . Het zit er weer op . Nu plannen maken voor onze volgende reis . Bedankt voor het volgen allemaal en zie jullie snel . Liefs van ons .

Astrid

Welkom thuis! ?

Rob

Goed om te lezen dat jullie het zo leuk gehad hebben en weer veilig thuis zijn gekomen.

Ans

Fijn dat jullie allemaal weer veilig thuis zijn x

Anny

Weer veilig thuis gekomen en nu natuurlijk aan het werk, want weer sparen voor de volgende reis..