jansensontour.reismee.nl

Dag 4 . Le mont st Michel

Vanmorgen de wekker gezet op 8.00 uur . Beetje op tijd willen we vertrekken vandaag . We gaan nog een stukje verder Frankrijk in . We rijden naar Le Mont st Michel . Onderweg bij een supermarkt stoppen we even voor une baguette. We hadden nog geen ontbijt gehad . Lekker met rauwe ham . Wat ons opvalt onderweg is dat we bijna geen snelweg tegen komen . Overal gaan we door leuke dorpjes . Veel te zien dus de reis gaat snel . We komen op een prachtige kleine camping aan op 5 km afstand van Le mont st Michel . Parkeren Kitty op een plekje dicht bij het overdekte zwembad en sanitair. Vanmiddag eerst even een saai wasje gedraaid . Want we hebben weer zomer kleding nodig ha ha . Daarna op de fiets naar de giga abdij . Onderweg maken we al foto's, maar hoe dichterbij we komen hoe mooier . We slenteren een aantal uurtjes daar rond maar dan is het op . Te veel mensen te veel prikkels . Even Error in mijn hoofd . We gaan terug naar kitty om even rust te pakken. Dat doen we bij het verwarmde binnenbad wat even helemaal privé voor ons is . Dan een lekker soepje koken met stokbrood , een warme douche en dan toch nog maar even terug om wat avond foto's te maken . Wat is dit mooi zeg . Maar ondertussen wel koud . Terwijl ik dit buiten schrijf heb ik mijn dikke joggingpak aan thermo sokken en wintersloffen en mijn dikke winterjas . Komt die toch nog van pas . Ha ha . Zo meteen weer lekker slapen. Morgen gaan we nog een dagje naar Le Mont st Michel. Nog lang niet uitgekeken. Fijne avond voor nu . Truste .

Rob

Leuk om te lezen dat jullie in Frankrijk Mont Saint Michel hebben bezocht en wij in Engeland St. Michael's Mount hebben bezocht.