jansensontour.reismee.nl

Einde Praag

Dag 2 . Wakker worden in Praag , de eerste keer geslapen in een camper. Ff wennen is dat wel zeg . Vooral als het zo heet is . De dag begonnen met heerlijke zelf gebakken broodjes en buiten in de zon ontbijten . Hier kunnen we wel aan wennen . Mooi leven , vrij leven . Al vroeg op de fiets naar richting centrum om baja bikes te zoeken en van daaruit een tocht van 3 uur te maken . Mooie plekjes gezien . Maar fietsen met een gevoels temperatuur van 40 graden is toch wel een dingetje . Maar het was het waard. Daarna heerlijk bijkomen bij de camper , wasje gedaan en verder even niks . In de avond weer met de fiets op pad . Proberen dat te zien wat we nog niet gezien hadden . Maar Praag in 1 dag is echt te kort . We gaan zeker terugkomen hier . Morgen vertrekken we in de vroege ochtend richting Frymburk aan het Lipnomeer . Slaap lekker allemaal .

Marjon

Moedig hoor, fietsen met die temperatuur maar je ziet dan wel heel veel. Goede reis morgen!

Dinie

Eerst dit,van harte gefeliciteerd met Ronald ,en leuk dat je er van geniet samen ,en jullie verdienen het,maak er maar een extra leuke dag van vandaag .

Anny

Hallo allebei ,als eerst Ronald van harte GEFELICITEERD met je verjaardag en geniet weer van deze dag ..
Kan me voorstellen dat 1 dag tekort was om Praag te verkennen.
.Veel plezier verder