jansensontour.reismee.nl

Dag 3 . Ronald's verjaardag

Vandaag dubbel plezier . We zijn op doorreis gegaan naar Frymburk aan het lipnomeer . En dat op ronald's verjaardag . Dag eerst begonnen met cadeautjes natuurlijk. Daarna een lange rit voor de boeg . 7 uur vertrokken en om 10.30 de camper neergezet op de mooiste camping in Frymburk . We staan vast aan het water . Perfect dachten we . We komen aan in de stromende regen , onweer , bliksem , storm . Alles wat je maar kan hebben . Lekker geluncht in de camper en wachten tot het droog werd . En dat werd het zeker . Fietsen gepakt en een berg omhoog gegaan . Wij dachten dat doen we ff . Niet dus . Wat een ellende. Niet voorbereid , zonder water en eten aan de klim omhoog begonnen . NOOIT meer . Uiteindelijk de top bereikt . Uitzicht was prachtig . Maar daar waar we dachten een kasteel aan te treffen stond toch iets anders ha ha ha . De terugrit ging snel . Lekker naar beneden . Met het pondje weer terug naar de overkant , gebakje gehaald om de verjaardag van Ronald te vieren en daarna heerlijk uitrusten in de volle zon aan het meer . Perfecte dag weer .

Astrid

Ronald, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Leuke foto’s allemaal. Fijne verjaardag verder!!

Peggy

Happy Birthday!!!!!

Maak er nog een wilde en toffe vakantie van!!!

We klinken op jullie!!! ?????

Annu

Kapot van de fietstocht, maar je hebt zo toch veel beleefd.
Sportief bezig zijn jullie ,goed bezig.
Maak vanavond er samen nog maar een leuk feestje van ( biertje ,Wijntje)
Groetjes van ons weer A & H