jansensontour.reismee.nl

Dag 5 . Keuze maken

Dag 5 zit er alweer bijna op . Wat een dag . Vroeg vertrokken vanuit Frymburk naar cesky krumlov. Wij dachten daar vinden we wel ff een campingte vinden . NIET . Ha ha . Alleen voor jeugd met tentjes . Passen we niet echt tussen met de camper . We worden ouder . Dan maar een parkeerplek opzoeken waar we mogen overnachten . Die vonden we snel . Camper geparkeerd en te voet naar het dorp. Prachtig kasteel bewonderd en heerlijk door de straatjes gewandeld . Rond een uurtje of 13.00 even terug om te kijken of de camper er nog goed bij staat . Daar waar een aantal campers bij elkaar stonden vanmorgen stonden we nu heel alleen . Mmmmm is dat wel verstandig om daar te overnachten ? Misschien toch niet zo . Nieuwe camping opgezocht op 11 km afstand van cesky krumlov . Wauwwww . Als je denk dat het niet mooier kan , kan het dus wel mooier . Weer aan een prachtig meertje. Hier ook een zwembad erbij . Morgen wordt het 30 graden dus wordt een middagje zwemmen . Morgenavond groot feest hier met varken aan het spit . Precies op het juiste moment aangekomen dus . Nou zitten we heerlijk in de camper bij te komen en gaan we maar gezellig spelletjes doen . Buiten regent het hard . Maar ook dat heeft zijn charmes . Wat genieten we van het camping leven .

Pauline

Dat klinkt leuk en gezellig. Veel plezier!

Marjon

Veel plezier morgen.

Renate

Wat een avontuur! Deze laatste paar dagen. Geniet er samen maar van?