jansensontour.reismee.nl

Dag 6 . We zijn op de helft

Dag 6 zit erop . We zitten nog even samen na te genieten in de camper van de leuke gezellige dag . Op de achtergrond horen we nog de band spelen van het feest . Alles is nog in volle gang hier maar wij gaan slapen zo . Morgen om 6 uur weer de wekker om te vertrekken richting tel?. Vanmorgen op de fiets naar Cesky Krumlov gereden . Door de bergen . Prachtig . Terwijl we de weg aan het zoeken waren spraken twee Tsjechische heren op mountainbikes ons aan . In het Tsjechisch , geen woord Engels. Maar met gebaren begrepen we elkaar . We mochten hun volgen . Dus tempo wat omhoog ha ha . En dat met om gazelle en sparta ???. De rit ging sneller dan verwacht op deze manier . Nog een paar mooie foto's gemaakt . En toen de weg terug . Pffffff . Heen was de berg naar beneden , dat betekent terug de berg omhoog . Of.......gaan we stiekem over de grote weg met de fiets en omzeilen we de berg . Ja dat gaan we doen . Fietsen als twee gekken . Bang dat we politie tegen zouden komen . Ha ha . Maar we waren snel terug bij de camping zonder maar een berg omhoog te hebben moeten fietsen . Blijkt later dar je gewoon op de grote weg mocht fietsen hier . Bang voor niks . Daarna heerlijk aan het zwembad gelegen . Ik was nog niet echt verkleurd dus hoopte dat dat nu wel zou gebeuren . Ja ROOD is ook een kleur . Vanavond een super leuke afsluiting hier op de camping met een groot feest . Varken aan het spit , bandje erbij , gezellig drinken en kletsen met iedereen . Afgesloten met vuurwerk . En nou dus slapen. Truste allemaal .

Nancy

Wat een mooie dag!

Alexandra

Genieten

Pauline

Idd een mooi verhaal weer! Goede reis.