jansensontour.reismee.nl

Dag 10 . Rothenburg

Gisteren schreef ik dat we vroeg weg zouden rijden naar Terezin. Het concentratiekamp. Maar helaas waren er geen kaartjes voor de rondleiding meer te bestellen . Dus helaas geen Terezin. We moeten nog maar weer eens terug . We zijn vanmorgen wel volgens plan vroeg vertrokken richting Duitsland. 6,5 uur heeft de reis maar liefst geduurd. We moesten via Praag en dat gaf natuurlijk erge files op de weg . Eenmaal daar voorbij ging het goed . We staan op een prachtige plek in het stadje Rothenburg . Dat ligt aan de romantische strasse. Die moeten we maar eens helemaal afrijden een keertje . Vanmiddag de stad ingelopen , jeetje ook hier kennen ze bergen . Pffff . Nat van het zweet komen we boven in het dorp aan . En komen we daar toch midden in de winkelstraat nicole en okke tegen . We hoorde gisteren dat zij daar ook zijn . Een camping naast ons . Hoe toevallig kan dat zijn . Dat je op zo'n reis gewoon mede- huissenaren tegen komt ha ha ha . Vanavond na het eten hebben we nog even de fiets gepakt richting het kasteel . Prachtig om te zien . Morgen gaan we fijn de hele stad verkennen. Onze laatste hele vakantiedag . En dan gaan we woensdag weer richting Huissen . Maar zo ver is het nog niet . Eerst nog even genieten .

Anny

Mooie stad en geniet weer verder ..

Astrid

Nog even lekker geniet morgen en een goede terug reis gewenst!!

Marjon

Veel plezier met jullie laatste vakantiedag

Anny

Voor morgen een goede reis terug...