jansensontour.reismee.nl

Dag 10 . Rothenburg

Gisteren schreef ik dat we vroeg weg zouden rijden naar Terezin. Het concentratiekamp. Maar helaas waren er geen kaartjes voor de rondleiding meer te bestellen . Dus helaas geen Terezin. We moeten nog maar weer eens terug . We zijn vanmorgen wel volgens plan vroeg vertrokken richting Duitsland. 6,5 uur heeft de reis maar liefst geduurd. We moesten via Praag en dat gaf natuurlijk erge files op de weg . Eenmaal daar voorbij ging het goed . We staan op een prachtige plek in het stadje Rothenburg . Dat ligt aan de romantische strasse. Die moeten we maar eens helemaal afrijden een keertje . Vanmiddag de stad ingelopen , jeetje ook hier kennen ze bergen . Pffff . Nat van het zweet komen we boven in het dorp aan . En komen we daar toch midden in de winkelstraat nicole en okke tegen . We hoorde gisteren dat zij daar ook zijn . Een camping naast ons . Hoe toevallig kan dat zijn . Dat je op zo'n reis gewoon mede- huissenaren tegen komt ha ha ha . Vanavond na het eten hebben we nog even de fiets gepakt richting het kasteel . Prachtig om te zien . Morgen gaan we fijn de hele stad verkennen. Onze laatste hele vakantiedag . En dan gaan we woensdag weer richting Huissen . Maar zo ver is het nog niet . Eerst nog even genieten .