jansensontour.reismee.nl

Dag 12 . Naar huis toe

Hey allemaal , jullie zullen wel denken waar is dag 11 gebleven. Maar helaas kwam ik gisterenavond ziek op bed te liggen en kon ik dag 11 in deze blog niet schrijven . We waren heerlijk uit eten samen met nicole en okke maar tijdens het wachten op het eten kreeg ik gigantische hoofdpijn . Ik dacht ik kan het wel verbergen voor de rest . Maar helaas , gevoel van overgeven , zweten en bang om flauw te vallen . Eten niet meer op kunnen eten en maar naar bed gegaan . Nicole is heel lief meegelopen naar onze camper om te kijken dat het goed ging . Nu zitten we ondertussen weer op de snelweg richting huis . De hoofdpijn is gezakt gelukkig . We hebben nog 500 km te gaan . Ondanks alles hebben we gisteren een heerlijke laatste dag gehad .genoten van Rothenburg . Echt een aanrader om heen te gaan . Voor nu fijne dag allemaal. Wij gaan zorgen dat we veilig thuis komen .

Reacties

Reacties

Erik

Kom goed thuis.

Anny

Kalm aan dan maar, hoofdpijn komt altijd onverwacht...

Pauline

Gelukkig, dat je je weer beter voelt!
Goede terugreis

Marjon

Dat is vervelend om zo je vakantie te moeten afsluiten. Goede en veilige thuiskomt. Kijk uit voor de boeren onderweg in Nederland ?

Nicole

Was leuk dat jullie er waren! Jammer van je hoofdpijn!! Fles wijn houden we tegoed

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!