jansensontour.reismee.nl

Einde vakantie . Huissen

Zo , de reis zit erop . We zijn weer veilig thuis in Huissen . Het was een lange zware rit . Met gigantisch veel files . Zelfs 10 politie bussen stonden erin vast naast ons . Geen doorkomen aan . Om 9.30 uur weg gereden in Rothenburg en om 17.45 kwamen we aan in Kranenburg. Daar nog heerlijk wat gegeten om af te sluiten . Eenmaal terug in huissen werden we fijn ontvangen door Joyce . Zij heeft geweldig al die dagen op ons huis en de poezen en de kippen gepast . Dat was echt een fijn gevoel om je niet druk te hoeven maken al die dagen om thuis . Vanavond ook Ashley nog even van het station gehaald samen met mams omdat onze auto met een lekke band op de oprit staat . Ashley kwam Bono vast terug brengen . Vrijdag gaan we Baloe weer ophalen. Nou gaan we lekker slapen en morgen op tijd weer op . De Camper even een lekkere poetsbeurt geven om haar weer netjes terug te brengen . We zullen haar gaan missen . Voor nu , slaap lekker allemaal

R.klingen@upcmail.nl

Goed om te lezen dat jullie ondanks alle file ellende veilig weer thuis zijn!

Anny

Gelukkig, ondanks de files goed thuis gekomen.
Bedankt van ons ,voor de trip die we zo mochten bekijken .
Heel veel groetjes van ons..

Marjon

Veilig weer thuis! Het was leuk om zo jullie vakantie mee te maken. Een land wat ik door jullie ogen heb gezien en een beetje heb leren kennen.

homelend sumiti

Good day. Quick loans Service available here. I am a private loan lender that gives out both business and personal loans to individual at a low interest rate of 2% no matter your location. If you are interested Contact me (Whats App) number:+917310847059 sumitihomelend@gmail.com Mr. Sumiti