jansensontour.reismee.nl

Proefdraaien met Kitty.

Hey allemaal ,

Ons nieuwe verhaal begint weer. We zijn vandaag aan het proefdraaien met onze Kitty . Wie denken jullie ???? Wie is Kitty ?? Kitty is onze nieuwste aanwinst en we noemen haar zo omdat ze zo lek als een mandje was 6 weken geleden en we heel veel moeite hebben gedaan om haar weer dicht te krijgen . Zonder hulp van alle mensen om ons heen was het nooit gelukt . We hebben vooral veel kit gebruikt . Vandaar de naam Kitty . Vandaag staan we in megchelen om haar uit te testen . Ze is gelukkig waterdicht en de stroom doet het ook weer . We staan op een boeren mini camping . Lekker rustig hier . Ideaal voor onze baloe . Vanmiddag heerlijk 8 km gewandeld naar mijn geboorteplaats Ulft. Erg leuk om even te zijn weer . Ons nieuwe reisverhaal gaat van start op 9 juni . We vertrekken dan naar Kroatië. Twee weken lang toeren . Wie het leuk vind om ons te volgen ziet vanzelf weer de mail in de mailbox . Voor nu fijne avond nog en een fijn weekend .

Liefs shirley en Ronald

Astrid

Haha ik dacht indd al Kitty???? Heel veel plezier tijdens jullie proefvakantie. Erg leuk om mee te lezen. Fijn weekend en veel liefs!

Rob

Hallo Shirley en Ronald,

Leuk om te lezen dat juliie eindelijk een weekendje weg zijn met "Kitty."

Ronald van der Meer

Ja ja natuurlijk ga ik jullie volgen ??

Tino

Hey buufjes , lekker genieten en veel plezier ,

Cindy

Hé kampies? veel plezier met Kitty en geniet van jullie mini vakantie??

Nancy

Ik ga jullie weer volgen

Marjon

Leuke naam voor zo’n “lastpak” ?maar goed nieuws dat jullie met haar op pad zijn.
Veel plezier nog.

Erik

Super dat Kitty hoppie-toppie is. Veel plezier en wil graag de reis naar Kroatië volgen. Groeten

Arjen

Hoi hoi, wat leuk.
Gelukkig is ze waterdicht, geniet ervan.