jansensontour.reismee.nl

De reis naar Kroatië

Vrijdag 9-6-2023

14.00 uur was het dan zover . Op reis met onze Kitty . We zijn er klaar voor . We vertrekken vanuit Huissen richting de grensovergang net voor Elten . Daar staan we al stil . We hadden bedacht veel boodschappen mee te nemen in onze nieuwe koelbox omdat de koelkast alleen te klein was. Maar helaas . Net voor Elten begaf de 12 volt het al waar de koelbox op aangesloten zat . Geprobeerd met ducktape te plakken maar dat ging natuurlijk niet goed . Dus alles werd langzaam aan warm . Zonde van de boodschappen maar helaas . Zo sprong er ook een zekering uit waardoor we geen dingen meer konden aflezen op de belangrijke meters . Diesel / warmte enz . Maar die handige man van mij wist dat gelukkig te fixen. We zijn maar gelijk met een lijstje gestart wat we bij terugkomst moeten vervangen . We zullen weten dat Kitty al wat jaartjes oud is . Ha ha . Ondanks alles heeft ze ons in 20,5 uur naar Kroatië gebracht. Met 8 korte stops tussendoor lukte het om hier om 10.30 in Porec te arriveren. Daar kwam de volgende uitdaging . Onze plek die we geboekt hadden was veranderd. Plattegrond klopte niet meer. Naar veel gezeur toch een mooi plekje mogen bemachtigen. Na wat draai en stuurwerk van Ronald staat Kitty keurig op haar plaats . Uitzicht op zee . Bar voor de deur . Zon schijnt . Laat de vakantie maar beginnen . Total loss van de reis . Inmiddels een nacht overgeslagen. Gaan we aan het water liggen . En vallen in slaap . Nog even de zee in geweest . Heerlijk water zeg . Vanavond lekker hapje gegeten en nou genieten bij onze Kitty op ons eigen terras . Vanavond vroeg naar bed . Uitrusten van de lage reis . Toch wel veel , bijna 1300 km in 20,5 uur . Maar ohh zo trots op Ronald. Hij heeft het toch mooi gered . Slaap lekker voor straks . En morgen fris weer op .

Marjon

Jullie hebben het gehaald met Kitty, wat een reis. Nu eerst lekker uitrusten en genieten van het mooie plekje. Veel plezier.

Nancy

Heel veel plezier .met Kitty en de zon en warmte Geniet ervan

Rob

Hallo Shirley en Ronald,

In het begin wat pech maar het toch gehaald naar Kroatië! Fijn, nu genieten.

Pauline Meijer - Hofmans

Idd wat startproblemen, maar dan nu: vakantie!
Veel plezier ?

Anny

Nou al heel wat meegemaakt,maar jullie zijn goed aan gekomen ,en geniet ervan..groetjes.

Jim

Mooi, en nu dan vakantie na zo'n lange reis

Ans

Nou moet Kitty stoppen hoor genoeg geintjes uitgehaald met jullie...dus KITTY net als je eigenaars heerlijk vakantie houden nu veel plezier

Anja

Geniet vad de wel verdiende vakantie .

Lucia

Wauw, toch maar mooi op jullie plek, met al die hindernissen !
Geniet van jullie welverdiende vakantie !

Astrid

Wauw, leuke foto’s! Geniet er lekker van dat hebben jullie ook echt verdiend.

Hans

Ik wou graag weten hoe voelt Kitty zich, zijn er nog storingen?