jansensontour.reismee.nl

Zondag in Poreč

Wat hebben wij geslapen . Om 20.30 naar bed gisteren en om 09.00 wakker worden . Dat hadden we nodig . Dan opstaan met de zon al hoog aan de hemel . De zee is nog rustig en langzaam ontwaakt het leven hier. Lekker ontbijt gemaakt en dan op de fiets naar Pore?. Ze zeggen altijd dat ik geen richting gevoel heb . Maar Ronald die maakt het helemaal bont . Daar luister ik dus niet meer naar als hij zegt welke kant we op moeten . Eenmaal aangekomen zetten we de fietsen neer en slenteren we door de kleine smalle steegjes . Overal geweldig leuke winkeltjes en volle terrassen. Echt vakantie hier . In de middag fietsen we weer terug naar het resort waar we staan met Kitty en bedenken we te gaan zwemmen . Ik baal wel want er is geen zon te bekennen . Hoe wordt ik nou bruin ? Bij het zwembad aangekomen wordt het weer nog erger . Stromende regen . Alles nat . Behalve Kitty ha ha ha . Die houdt de regen nog steeds netjes buiten . Dan klaart het gelukkig weer op en kunnen we nog even aan ons privé strandje liggen . Frisse duik in de zee . Waar zijn al die vissen toch ? Nergens te zien . Nog geen guppie . Ronald gaat het vragen aan de barman. Het is te koud zegt hij dan zijn ze er niet . En bij te warm weer ook niet trouwens . Kortom , hij had nog nooit een vis gezien in dit stukje zee bij ons prive strandje . Goed voor mij dus , dan durf ik er tenminste in . Ha ha ha . Nu net het eten op . Lekker soep van thuis meegenomen en broodjes voor in de oven . Helaas de soeplepel vergeten . Kan ook op het lijstje erbij . Nou gaan we genieten van de rustige en koele avond . Volgens de berichten van thuis heeft iedereen in Nederland vandaag airco nodig . Sterkte allemaal met de hitte . Ik trek zo mijn vestje weer aan . Fijne avond allemaal .

Reacties

Reacties

Pauline

Gezellig om je verhaal weer te lezen, Shirley.
Ja, het is hier bloedheet.
Komt mijn nieuwe airco (met mate) goed van pas.
Tjee, regen daar, hoe is dat ook alweer.
En de zon gaat zeker weer schijnen, hoor.

Jim

Na regen komt zonneschijn zegt Pelleboer

Nancy

Wat een hitte hier .

Rob

Weer een leuk verhaal van jullie. In Porec zijn wij in 1983 geweest.

Erik

Lekker genieten

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!