jansensontour.reismee.nl

Maandag in Vsar

Gisteravond ontdekte we ook wat bij het camping life hoorde . MIEREN MIEREN MIEREN . De hele camper vol . Jakkes ... echt vies . De hele vloer en tegen de rand van het bed al aan het klimmen . Op zoek naar lokdoosjes. Leg dat maar eens uit aan een Kroat. Niet te doen ha ha . Wel weten we nu dat een mier een ent is . Kaneel strooien was een tip . Gelukkig hadden we dat bij ons . Toch een soort van lokdoosje gescoord. Maar ook dat hielp niet echt . Vanmorgen bij het opstaan zaten er nog meer . Dus weer op zoek naar wat anders. Gelukkig een spray gevonden en nou zijn ze weg . Vandaag heerlijk gefiets naar een stadje verderop . Vsar . Erg mooi . De dorpjes zijn hier echt geweldig . We fietsen een flinke bult omhoog om bij de top uit te komen maar moeten dan toch weer naar beneden . Daar is het vakantie leven . Een haven . Met boten zo groot . Echt niet normaal . Die kosten wat . We hebben onze ogen uitgekeken. Nog even een bergje beklommen voor het mooie uitzicht . Niet handig van mij om vanmorgen mijn open schoenen met sleehak aan te doen ha ha . Eenmaal boven zonder te vallen genieten we van alles wat we zien . Vanmiddag heerlijk aan ons strandje gelegen . In slaap gevallen . Wat een rust hier . Langzaam komt er kleur op mijn gezicht . Morgen vertrekken we vanuit hier naar Rovinj . Op zoek naar een nieuw paradijsje om Kitty neer te zetten .

Rob

Uit je verhaal lees ik dat jullie een heel fijne tijd hebben daar in Kroatië.