jansensontour.reismee.nl

Dinsdag in Rovinj

Wauw wauw wauw . Wat een dag vandaag . Wat heeft deze aardbol toch mooie plekken . Betoverend zelfs . Vanmorgen op tijd vertrokken vanuit Pore? naar Rovinj . Alleen de weg hier naartoe al is adembenemend mooi . Door de bergen met gigantische uitzichten . Echt genieten . Aangekomen in Rovinj begint onze zoektocht naar een nieuwe camping plaats . Wat doen we ? Dicht bij het stadje en dan een plek die niet zo mooi is of toch iets verder weg en dan weer een prachtige plek hebben . We gaan voor de tweede. Ook nu weer aan de zee . Vanmiddag eerst weer rust gehouden . Merk dat ik dat echt nodig heb . Anders zegt mijn hoofd Error. Ik slaap veel en dat doet goed . Vanavond naar de stad gefiets . Ik ben verliefd op deze stad . Nog nooit zoiets moois gezien . Gelukkig had ik nu mijn goede sneakers aan . Ha ha . We dwalen door alle kleine omhoog lopende steegjes . Overal hangt de was aan de lijn buiten . Vast voor de show . Ha ha . De stenen zijn glad , dus houdt ik Ronald goed vast. Winkeltjes , restaurants, marktjes enz . We weten gewoon niet waar te kijken . . Morgen gaan we weer terug . Dit plekje is te mooi om niet nog een dag te blijven .

Reacties

Reacties

Jim

Mooi verhaal

Nancy

Weer mooi verteld .zie het helemaal voor me

Rob

Fijn dat jullie weer een mooie plek hebben gevonden met "Kitty."

Anita

Wat fijn en leuk om te horen allemaal,geniet er samen lekker van

Pauline

Weer leuk verteld.
Ik reis met jullie in gedachten mee.

Erik

Deze plekjes zijn super mooi. Ook 2 x mogen ervaren. Super mooi contrast tussen bergen ,groen en de zee. Geniet van de omgeving en het lekkere eten.

Marjon

Wat een gezellige plek, logisch om nog een dagje te blijven.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!