jansensontour.reismee.nl

Woensdag in Rovinj

Vanmorgen maar eens broodjes gehaald bij het winkeltje hier op het park . Lekker rustig ontbijten en dan op de fiets weer terug naar Rovinj . Struinen , struinen en nog eens struinen . Door alle straatjes en steegjes . De mooiste plekjes ontdekken en weer leuke foto's en herinneringen maken . Naar deze stad ga ik zeker nog eens terug . Eenmaal in de stad krijgen we tel uit Nederland. Ashley belt , dat doet ze wel vaker gelukkig maar deze keer is het serieus. Onze Bono heeft weer de ene aanval na de andere . Gelukkig is ze niet alleen maar heeft ze vrienden om haar heen die haar helpen . In de middag fietsen we terug om weer te gaan rusten aan het strand . Lekker slapen in de zon . Ja , we krijgen steeds meer kleur . Dan gaat weer de telefoon. Weer Ashley, weer een aanval bij Bono . Vanuit Kroatië de dierenarts maar gebeld om advies te vragen . Medicijnen ophogen moeten we doen . En hopen dat het van de week weer wat beter gaat . Vanavond heerlijk uit wezen eten bij een restaurant hier in de buurt . En daarna nog genoten van de ondergaande zon. Nog snel een paar foto's en dan zit de dag er weer op . Morgen vertrekken we weer . Dan gaan we richting Pula . Slaap lekker allemaal .

Erik.

Morgen naar Pula, mooie oude stad. Geniet ervan

Nancy

Ach wat zielig voor ashley en bono .goede reis morgen naar Pula

Anny

Weer prachtig daar en op naar het volgende ..
Hopelijk gaat het met Bono straks weer wat beter doeiii

Pauline

Wat schrijf je toch leuk, Shirley.
Zo ongedwongen, het is alsof je er bij bent. Klasse!

Astrid

Leuk jullie verhalen te lezen. Maar wat naar de zorg om Bono. Gelukkig dat Ashley hulp om haar heen heeft. Hopelijk slaat de medicatieverhoging aan. Hij is in goede handen. Liefs ?☀️

Lucia

Schitterend, dat is genieten in Rovinj !
Hopelijk voor Bono dat de medicijnen aanslaan !

Rob

Mooie stadjes allemaal. Maar wat zielig voor Bono.