jansensontour.reismee.nl

Donderdag in pula .

Wat vandaag een saai dagje zou worden , werd het niet . Vanmorgen op tijd startte we Kitty om weer op pad te gaan . Vandaag richting Pula . Na 15 min onderweg te zijn komen we een lidl tegen . Ff stoppen voor wat boodschappen . Snelle stop dus . Bij iedere stop die we maken moet Ronald de pin van de accu omdraaien omdat we ergens lekstroom hebben . Maar voor een kwartiertje hoeft dat niet . WEL DUS ...... daar staan we dan . Gestrand bij de lidl en Kitty niet meer aan de praat te krijgen. Gelukkig hadden we eten en drinken genoeg ha ha . Ik blijf bij Kitty en Ronald gaat op pad om hulp te zoeken. Hij komt na een kwartiertje terug met een vriendelijke kroät. Die heeft startkabels en helpt ons weer op pad . Ok , nu even niet meer stoppen . Eenmaal aangekomen op de camping zoeken we een mooi plekje uit en gaan de rest van de dag aan het strand liggen . Totdat we gek worden van een hele zwerm kinderen . Zwemkamp . Hier leren ze zwemmen in de zee . Leuk om te zien maar wat een herrie . Einde middag maar terug naar Kitty en ff de wasmand gehaald om hier een wasje te doen . Wasmachine op een uur en wij weer terug . OHHHHHHH NEE ..... SLEUTELS KWIJT ..... heb ik weer . Die liggen nog naast de wasmachine. Ronald rent terug en gelukkig heeft niemand ze mee genomen . Gebeurd me geen tweede keer . Vanavond de bbq aangedaan en heerlijk gegeten . Nog even op de fiets naar een stadje hiernaast . Wauw.... ook hier weer mooi . Nu even bijkomen van de dag en dan morgen vroeg op om Pula te gaan bekijken . Slaap lekker .

Anny

Toch alles goed gekomen met Kitty en
weer een leuke dag met een beetje stress erbij ,hoort er soms ook bij..
Slaap ze..

Rob

Elke dag is dan niet alleen mooi maar ook een avontuur met wel een happy end!

Pauline

Het is niet alleen maar rozengeur en zonneschijn, soms zit het tegen..
Maar zo te lezen, komt het allemaal weer goed!

Erik

Kitty kiteld jullie een beetje. Wel te fixen hoop ik. Fijne dag in Pula

Erik

Leuk verhaal.veel plezier in Krk.