jansensontour.reismee.nl

Vrijdag in Pula

Vandaag op tijd naar Pula . Lekker op de fiets , zullen we de kaart meenemen ? Nee joh , wij vinden dat zo wel . Ha ha ha . Niet helemaal dus . Onderweg een paar x vragen en iedereen wijst ons vriendelijk de weg . Het wordt alsmaar warmer. Maar we fietsen in rustig tempo door . Dan bereiken we de stad . Jeetje wat groot hier . Een gigantische haven is het eerste wat we zien . En dan ...... daar is het amfitheater. Ohhhhh.....geen woorden voor . Zo mooi . Na een uurtje daar gewandeld te hebben gaan we op zoek naar de binnenstad . Onderweg komen we nog een oud kasteel tegen en een klooster . Binnen in dat klooster is een tuin . Waar kijken die mensen toch naar ? We kijken goed naar de grond en zien een hele binnentuin vol met landschildpadden. Klein en groot . Daar maar even tussen gaan staan . Ze komen gewoon op je af . Dan de binnenstad in , nog even over de markt lopen en wat fruit halen . Lekker geluncht en toen weer terug op de fiets . Helaas had ik geen goede nacht gehad en voel ik mijn hoofdpijn opkomen . Eenmaal terug bij Kitty een flinke dosis paracetamol met iboprufen . Dan slapen aan het strand . Helaas lukt dat niet . De zee is wat wilder en alle geluiden maken me gek . Krijg de hoofdpijn er niet onder . Dan maar weer terug naar Kitty . Even rustig zitten en dan een warme douche pakken . Heb het koud terwijl Ronald het nog steeds warm heeft. Na het eten snel naar het strandje gelopen voor de perfecte zonsondergang. Morgen zetten we voor het eerst de wekker . 7.00 uur opstaan . Om 8.00 uur willen we vertrekken. We moeten ongeveer 4 uurtjes rijden naar onze volgende bestemming. We gaan naar Krk. Dat wordt de eindbestemming hier op Kroatië. We blijven daar tot Di avond . Fijne avond allemaal nog . En trouwens.... mijn hoofdpijn is weer redelijk gezakt . Morgen weer een betere dag .

Nancy

Hopelijk blijft je hoofdpijn weg deze week

Anny

Hartstikke mooi ,maar kalm aan doen ,met je hoofdpijn..

Marjon

Wat hebben jullie weer veel gezien, mooie foto’s. Goede reis naar jullie volgende bestemming.

Pauline

Idd, Shirley, doe kalm aan met die hoofdpijn. Misschien niet goed, die dutjes in de zon? Goede reis naar Krk. Leuke naam, hè

Anja

Veel beterschap.
Neem ook een dagje even niks doen.
Dat je even tot rust komt. Kan geen kwaad. ??

Dinie

Mooie verhalen en mooie fotos geniet ervan

Rob

Hopelijk is je hoofdpijn vandaag weg. Nu op weg naar de laatste bestemming van een prachtige vakantie!