jansensontour.reismee.nl

Zaterdag op Krk

Tja , waar zal ik beginnen .... vanmorgen om 8 uur vertrokken naar Krk . Onderweg de camping uitgezocht waar we naar toe wilde gaan . De rit ging erg snel . Gelukkig maar . Bij de receptie werd het steeds drukker op de camping . We mochten een plekje uitzoeken onder de nrs die we mee hadden gekregen . We kregen een half uur . Vriendelijkheid kennen ze hier niet bij de receptie. Giga duur maar het is niet anders . Plan omgooien . Ipv 3 nachten dan maar 2 . We verwachten een prachtig eiland en een nog mooie camping . Maar helaas vinden we dat dan nog niet. We gaan richting het strand en er wordt ons verteld dat we ook nog 18 euro voor een bedje moeten betalen. Dat gaan we niet doen . Dan maar in het grind op het hele kleine stukje strand . Na een uurtje de spullen gepakt en richting zwembad gelopen . Maar ook daar weer snel weg gegaan . Volgende x een adults only camping ha ha ha . Dan maar op de fiets naar Krk stad . Sturen ze ons met een hele omweg . Flinke bergen hier . Ok dit gaat het hem niet worden denken we allebei . 2 dure dagen en niet blij met de locatie . Dan krijgen we een goed idee . We gaan scooters huren . Kost wat maar dan heb je ook wat ha ha ha . Vanavond op de scooter richting Vrbnik . Nou wordt het weer leuk . Mooie stad met weer een giga old town . We komen door het aller smalste straatje ter wereld zeggen ze . 40 cm .we passen er gelukkig doorheen . We mogen wijn proeven wat rechtstreeks uit het vat komt . Ohhh wat is die lekker . En ik houdt niet eens van wijn . Toch maar 3 flessen meegenomen. Op de terugweg nog even door Punat . En toen weer terug naar Kitty . Al met al een geweldige dag geworden . En morgen hebben we nog een hele dag de scooter . Kijken waar we nog meer heen kunnen.

Nancy

Geweldig weer dit verhaal

Rob

Wat een verhaal weer. Behalve mooie plaatsen om te zien, maken jullie ook allerlei andere avonturen mee!

Marjon

Wat een dag weer! Maar al met al toch weer genoten van de mooie omgeving. Voorzichtig met de scooter.