jansensontour.reismee.nl

Zondag op Krk

Vandaag is het zondag. Rustdag ha ha . Dat hebben we dan ook zeker gedaan . Vanmorgen lekker uitgeslapen en daarna de scooters gepakt . Ronald wilde graag naar het strand van Baska . Dus wij daarheen . Zo blij dat we dit niet op de fiets hebben geprobeerd. Zelfs de scooter had er moeite mee . Met een gangetje van 15 km per uur kwamen we gelukkig de berg op . Wel een giga file achter ons . Was te smal op de meeste plaatsen om ons in te halen . Ha ha ha . De tocht door de bergen was geweldig maar eenmaal in baska viel het een beetje tegen . Wel mooi hoor . Maar overvolle stranden . Geen plekje om te liggen . Lekker wat gedronken en besloten om nog een keer naar Vrbnik te rijden . Daar lekker bij de baai gaan liggen . Zo gezegd zo gedaan . Mooie plek op het strand en rust . Nog even terug naar de wijn mevrouw , nou we daar toch zijn . En nog maar een paar flessen in geslagen . Dan moeten we weer langzaam terug naar Krk . Ronald heeft nog benzine zat maar de mijne staat al in het rood op het hele eiland bijna geen pomp te vinden . Alleen in Krk . Hopen dat ik dat red denk ik . En gelukkig lukte het , net . Scooters weer ingeleverd. Lekker eten koken . Pasta bolognese. Wijntje erbij. En klaar voor vandaag . We ruimen de spullen vast op en morgen vertrekken we op tijd naar ljubljana.