jansensontour.reismee.nl

Zondag op Krk

Vandaag is het zondag. Rustdag ha ha . Dat hebben we dan ook zeker gedaan . Vanmorgen lekker uitgeslapen en daarna de scooters gepakt . Ronald wilde graag naar het strand van Baska . Dus wij daarheen . Zo blij dat we dit niet op de fiets hebben geprobeerd. Zelfs de scooter had er moeite mee . Met een gangetje van 15 km per uur kwamen we gelukkig de berg op . Wel een giga file achter ons . Was te smal op de meeste plaatsen om ons in te halen . Ha ha ha . De tocht door de bergen was geweldig maar eenmaal in baska viel het een beetje tegen . Wel mooi hoor . Maar overvolle stranden . Geen plekje om te liggen . Lekker wat gedronken en besloten om nog een keer naar Vrbnik te rijden . Daar lekker bij de baai gaan liggen . Zo gezegd zo gedaan . Mooie plek op het strand en rust . Nog even terug naar de wijn mevrouw , nou we daar toch zijn . En nog maar een paar flessen in geslagen . Dan moeten we weer langzaam terug naar Krk . Ronald heeft nog benzine zat maar de mijne staat al in het rood op het hele eiland bijna geen pomp te vinden . Alleen in Krk . Hopen dat ik dat red denk ik . En gelukkig lukte het , net . Scooters weer ingeleverd. Lekker eten koken . Pasta bolognese. Wijntje erbij. En klaar voor vandaag . We ruimen de spullen vast op en morgen vertrekken we op tijd naar ljubljana.

Rob

Het rijden op een scooter heb ik jaren geleden op Kreta en Zakintos gedaan. Vond ik ook leuk. In de bergen op Kreta was ik wel snel.

Anny

Zou een rustdag worden ,maar toch nog genoeg gedaan ..
Eten zag er goed uit...

Erik

Leuke ervaring vandaag. Geniet nog deze week