jansensontour.reismee.nl

Maandag in Slovenië.

Slovenië, doel is zonder tolwegen naar ljubljana te rijden .duurt ietsjes langer zegt Google maps. 8 uur weggereden op Krk en de tijd van aankomst loopt alleen maar op in plaats van dat die af telt . We rijden door de hoogste bergen en komen maar weinig andere weggebruikers tegen . Oh oh oh . Is het enige wat we kunnen zeggen . In plaats van 10.30 in ljubljana wordt het 12.30 . Onderweg nog even een korte stop gemaakt bij de spar . Deze keer wel de pin van de accu omgedraaid. Ha ha ha . In ljubljana komen we bij de camperstop en we denken allebei dit gaan we niet doen . Hier doen we geen oog dicht . Parkeerterrein aan de grote weg . Echt niks . Ok , plan omgooien dan maar . We rijden naar Bled . Stukje verder . Maar ja dan hoeven we morgen weer minder km . In Bled hebben ze een meer . Smaragd groen . Niet normaal , lijkt alsof er kleurstof in zit . Ik ga morgen proberen of ik de kleur goed op de foto krijg . Helaas zit de camping die we uitgezocht hadden al helemaal vol . Dan maar een stukje terug . River camping bled . Ja we staan echt aan een riviertje. Temp water , ongeveer 6 graden. Daarin niet zwemmen dus . We duiken het zwembad lekker in de hele middag en gaan dan douchen en eten . Ik eerst snel onder de douche , en daarna Ronald . Ik moet hem weg zien te krijgen bij Kitty . Morgen is hij jarig en wordt dan 50 . En aangezien hij niet thuis is moet ik hier de boel maar op de kop zetten . Slingers , spandoek enz . Iedereen weet nou dat hij 50 wordt . Dan komt hij onder de douche uit . Dat gezicht ..... geweldig . Had hij niet verwacht . Na het eten het stadje ingegaan om wat mooie foto's te maken . Op het terras wat gedronken en een echt sloveens gebakje gegeten . Morgen gaan we er een drukke dag van maken . We hebben 1 dag hier en willen alles eruit halen wat kan . Morgenavond om 22.00 vertrekken we richting cochem. Maar eerst morgen Ronald's zijn verjaardag vieren .

Jim

Mooi verhaal weer, morgen feest

Marjon

Mooie verrassing voor Ronald, alvast gefeliciteerd. Heb een leuke dag morgen.

Anja

Een hele mooie dag gewenst. Wat een mooie versiering.

Anny

Druk bezig geweest ,wat moet dat morgen worden ..

Erik

Leuke verassing. Geniet morgen van je 50e. Verjaardag

Nancy

Alvast gefeliciteerd schoonzoon .50 jaar !!!!fijne dag morgen

Anita

Wat een leuke verhalen .Van harte gefeliciteerd en maar er een mooie dag van en nog een paar dagen heerlijk genieten

Lucia

Wat een belevenis jullie vakantie, maar zo leuk, en echt genieten !
ABRAHAM......Hartelijk Gefeliciteerd !
Proost ?
Fijne dag......samen !

Dinie

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en geniet ervan

Rob

Ronald, gefeliciteerd met je verjaardag! Voor jullie beiden een goede reis naar Cochem.