jansensontour.reismee.nl

Di in bled .

Terwijl ik dit nu schrijf staat we te wachten bij de karawankentunnel. Dit gaat nog wel eventjes duren .

Maar hoe was vandaag .... super . Om negen uur stonden we met de fiets bij de vintgar kloof . Dat was een tip die we kregen van onze buren op de camping . Was een stukje fietsen maar zeker de moeite waard . Sportief je verjaardag beginnen zei ik tegen Ronald. Ha ha . Dat hebben we geweten . De kloof naar beneden was te mooi . Geen woorden voor . Maar waar je omlaag gaat moet je ook weer omhoog . Ha ha ha . Gelukkig was het nog vroeg en niet zo heet . Prachtige foto's kunnen maken en mooie herinneringen. Daarna naar Bled . Met een bootje naar het eiland . Dat was echt een flop . 18 euro pp om naar het eiland te gaan . Kom je daar aan moet je voor alles betalen . 12 euro om de kerk in te mogen , 3 euro voor een bolletje ijs . En zelfs voor de wc moest je het kaartje van 12 euro hebben . Met alle Nederlanders die daar rond liepen was er geen één die betaalde . Dus weer terug naar het vaste land . Helaas speelde de enkel van Ronald op en konden we niet meer de tocht naar boven naar het kasteel doen . Daar gaan we nog een x voor terug . Vanmiddag lekker kalm aan gedaan bij het zwembad en daarna lekker douchen en eten . Alles opgeruimd en nu onderweg . 20.30 zijn we vertrokken. We gaan de nacht door in de hoop dat we de ergste drukte niet mee krijgen . Ondertussen rijden we nu in de tunnel . Morgen laat ik weten waar we uitgekomen zijn . Goede nacht allemaal . Wij gaan nog ff door .

Ans

Ronald gefeliciteerd met je 50e verjaardag!!

Lucia

Zeker mooie herinneringen !
Goede reis....

Rob