jansensontour.reismee.nl

Pech onderweg

Ja , jullie lezen het goed . We zijn gestrand met onze Kitty . We hebben de hele nacht door gereden van Slovenië naar Duitsland. Onderweg heel veel gezien . We kwamen de karawankentunnel uit . En daar stond giga veel politie / douane enz . Werd een vrachtwagen leeggetrokken met vluchtelingen. Heftig om te zien . Daarna belandde we in noodweer . De bliksem flitsen vliegen om ons heen . Wel mooi de verlichte bergen zo . Dan stoppen we even bij een pomp en horen een keiharde knal . We zien niks en denken dat zal wel goed zijn . We rijden de snelweg weer op en daar staat een vrachtwagen in brand Vlammen niet normaal . We kunnen nog doorrijden gelukkig. Maar met dat noodweer zijn er nog steeds gekken op de weg . De één na de ander beland in de vangrail. Maar we komen veilig aan in heidelberg ondanks alles . Plan was cochem , maar volgens de weerberichten zou het daar vandaag en morgen gaan regenen. Dus stoppen in heidelberg . Mooi plaatsje waar wel de zon gaat schijnen . We rijden de stad in en horen ineens een giga schaaf onder de auto . Oh nee , Kitty , nog even vol houden . Maar helaas . We kunnen haar nog net de bult af laten rollen bij een camping . Maar daar is natuurlijk nog niemand om 7 uur . Gelukkig gaat om 7.30 de deur open en worden we ontvangen door een vriendelijke dame . Ze leeft erg met ons mee . We krijgen een mooi plekje waar we veilig kunnen blijven staan . We bedenken om eerst maar even de ogen een paar uurtjes dicht te doen . Even bijkomen . Dan kijken we wel naar Kitty . Ronald zet de krik eronder en ziet het al snel . Lager van de aandrijfas ligt eruit . Ja dus echt gestrand . We kunnen geen meter meer rijden . Dus ANWB bellen . Vakantie voorbij . We zitten nu te wachten op hulp . Horen straks hoe en wanneer we naar huis komen . Waarschijnlijk wordt het afslepen. Ik houdt jullie op de hoogte .

Astrid

Jemig! Sterkte met alles. ?

Jim

Dat is natuurlijk mooi klote, en al redelijk bij huis. Sterkte

Anita

Oh nee,wat een ellende en ze deed het zo goed.Jammer dat deze vakantie zo moet eindigen .Hoop dat jullie snel naar huis kunnen.Sterkte

Pauline

Tjee, wat jammer nou.
Het ging zo goed met Kitty.
Sterkte en succes met laatste stuk..

Marjon

Ach wat een vervelend einde van jullie mooie vakantie. En Kitty heeft het zo goed gedaan al die dagen. Wat pech, sterkte ermee.

Ans

Verdorie wat een pech weer. Kunnen jullie niet nog een paar dagen blijven staan en dan terug???

Ans

Kan Ronald het zelf niet maken ??