jansensontour.reismee.nl

Woe pechdag

Tja , waar was ik gestopt vanmorgen met vertellen? Volgens mij dat we gestrand waren in Heidelberg en aan het wachten waren op hulp . Dat duurde en duurde . Voordat we vertrokken in Nederland hadden we een goede pech onderweg afgesloten bij de ANWB . Je weet het natuurlijk maar nooit . Onze Kitty is natuurlijk al 33 jaar oud . Wachten bellen , wachten bellen en zo ging het maar door . We waren al Total loss maar we stonden veilig op een nette camping . Maar daar bracht de ANWB verandering in . We moesten ons laten afslepen naar een garage ergens in de buurt . ( 15 km verderop ). Vraag me niet hoe dit dorp heet . Ik heb geen idee . Maar voordat we daar waren ging er nogal wat mis . De meneer met de sleepwagen was niet de slimste . Helaas voor Kitty . Voorbumper los en barstjes erin..wil niet zeggen dat ze oud is dat je niet voorzichtig met haar moet zijn . Na verschillende pogingen gaf deze heer het op en ging hij de volgende auto halen . Uren laten kwam hij weer terug en nou moest Kitty helemaal opgetakeld worden . Ondertussen was het al 16.15 toen we samen met deze heer naar de garage gebracht werden . 16.45 kwamen we aan en toen zeiden ze bij de garage wij kunnen vandaag niks meer voor jullie betekenen. Slaap maar hier op het terrein . Niet dus . En weer bellen met Nederland. Ronald lang met de dame van de ANWB gebeld . We mochten naar een hotel voor 50 euro pp . Helaas niet te krijgen hier . Pech voor ons . Dan moet je zelf maar bijleggen . Totaal gesloopt komen we in het sjieke hotel aan en moeten we zelfs nog meer betalen dan op de site staat . Graag of niet is het en aangezien we toch willen slapen hebben we geen keus. Ondertussen staat het huilen me nader dan het lachen . Hoe komen we nou thuis ? Dat horen we morgenvroeg pas . Kitty krijgen we sowieso niet meer mee. Die gaat op transport naar Nederland. Wanneer kunnen ze niet vertellen . Dus we moeten haar morgen met goed vertrouwen achterlaten . Even een fris douche genomen . Nu extra lang . Dat kan dan wel weer in een hotel ha ha . Onszelf maar getrakteerd op een lekkere döner . Net nog een klein rondje gefiets. Paar kastelen op de foto gezet en nu op het balkon in het hotel . We hebben prachtig uitzicht . Laten we daar maar van genieten vanavond en zorgen dat we een goede nachtrust krijgen . Hopen dat het morgen soepel verloopt en dat we terug kunnen naar Nederland. Nu willen we ook allebei naar huis . We zijn er klaar mee . Ronald viert het weekend zijn verjaardag dus dan moet hij er wel zijn natuurlijk. Voor nu fijne avond allemaal en bedankt voor alle lieve berichten die we hebben gehad . Trouwens.... Kitty geven we niet op hoor . Ze hoort bij ons . En blijft bij ons. We zorgen dat ze van haar blessure af komt . En dan proberen we het in oktober nog een keertje met haar .

Anny

Wat een pech hebben jullie nu ,wel een goed hotel en proberen er maar iets van te maken en zorgen dat jullie op tijd thuis komen voor het feest.
Slaap ze,...

Rob

Wat een pech! Maar jullie hebben wel met Kitty een fijne vakantie gehad. Het einde is dan natuurlijk niet wat je hoopt. We zien je 14 juli weer.

Nancy

Geen fijn einde van jullie vakantie .maar jullie hebben wel genoten verder he gelukkig maar ik zal blij zijn als jullie weer veilig thuis zijn .tot morgen hoop ik

Pauline

Inderdaad, wat een pech.
Gelukkig hebben jullie wel een fijne vakantie gehad en is dit allemaal op het einde..
Natuurlijk had je het anders gewild, maar het is wat het is. Dus geniet nu maar van ‘gedwongen ‘ hotelovernachting.
Goede reis terug zonder gedoe!

Bianca

Na zulke mooie dagen de laatste dagen om snel te vergeten, wat een pech.. Gelukkig op de terugreis en hebben jullie verder hele mooie herinneringen gemaakt.
Nu hopelijk dat jullie ondanks alles een goede terugreis hebben en onderweg nog wat mooie momenten hebben en dat Kitty snel ook thuis komt.
Veel succes, toi toi toi!

Lucia

Ohh, wat een dikke domper voor jullie ! Hopelijk lekker geslapen vannacht !
Goede terugreis samen !!