jansensontour.reismee.nl

Naar huis

Zo , ik zit lekker op de bank in ons eigen huisje terwijl ik dit schrijf . Wat een lange dag vandaag . Vanmorgen vroeg opgestaan om weer te bellen met de ANWB . Niet te doen . Slecht geregeld. Frustraties lopen op . We worden er niet gezelliger van allebei . We gaan even ontbijten in het hotel . Dat is goed geregeld. Vriendelijke mensen . Om 10.30 moeten we uit checken. Ok ... en nu ? Geen camper , geen hotel . Op straat met een tasje en de fiets . Weer bellen bellen bellen . We moeten niet zeuren krijgen we te horen van de ANWB . We staan pas een dag . Kan normaal wel 4 dagen overheen gaan voordat je naar huis kan legt ze uit . Uiteindelijk in de middag een vriendelijke dame aan de telefoon die wel snapt dat we naar huis willen . Ze zegt het komt goed . Vandaag krijgen jullie een auto . Nog geen uur later worden we gebeld door het verhuur bedrijf . In de middag wordt de auto gebracht . Is het ook nog een cabrio . Geweldig . Dat maakt de rit naar huis weer wat leuker . Auto flink vol gegooit met alles wat we mee moeten / willen nemen . Kitty moeten we achter laten. Dat voelt niet prettig . Hopen dat ze veilig terug komt . De fietsen staan op de camper en komen dus gelijk met kitty terug . Het kan een paar weken duren . Maar dat horen we hopelijk van de week . Nu lekker thuis . De tuin en de oprit waren geweldig versiert voor de verjaardag van Ronald. Leuk thuis komen dit . Nou zijn we moe en gaan lekker naar bed . De laatse twee dagen gaan we snel vergeten . Dat mag niet de reis verpesten. We hebben het geweldig gehad en kitty heeft het super gedaan . Morgen gaan we ons voorbereiden op het grote feest van Ronald . En dan maandag weer lekker werken . Zie jullie snel weer allemaal. Bedankt voor het meeleven . Liefs van ons .