jansensontour.reismee.nl

Naar huis

Zo , ik zit lekker op de bank in ons eigen huisje terwijl ik dit schrijf . Wat een lange dag vandaag . Vanmorgen vroeg opgestaan om weer te bellen met de ANWB . Niet te doen . Slecht geregeld. Frustraties lopen op . We worden er niet gezelliger van allebei . We gaan even ontbijten in het hotel . Dat is goed geregeld. Vriendelijke mensen . Om 10.30 moeten we uit checken. Ok ... en nu ? Geen camper , geen hotel . Op straat met een tasje en de fiets . Weer bellen bellen bellen . We moeten niet zeuren krijgen we te horen van de ANWB . We staan pas een dag . Kan normaal wel 4 dagen overheen gaan voordat je naar huis kan legt ze uit . Uiteindelijk in de middag een vriendelijke dame aan de telefoon die wel snapt dat we naar huis willen . Ze zegt het komt goed . Vandaag krijgen jullie een auto . Nog geen uur later worden we gebeld door het verhuur bedrijf . In de middag wordt de auto gebracht . Is het ook nog een cabrio . Geweldig . Dat maakt de rit naar huis weer wat leuker . Auto flink vol gegooit met alles wat we mee moeten / willen nemen . Kitty moeten we achter laten. Dat voelt niet prettig . Hopen dat ze veilig terug komt . De fietsen staan op de camper en komen dus gelijk met kitty terug . Het kan een paar weken duren . Maar dat horen we hopelijk van de week . Nu lekker thuis . De tuin en de oprit waren geweldig versiert voor de verjaardag van Ronald. Leuk thuis komen dit . Nou zijn we moe en gaan lekker naar bed . De laatse twee dagen gaan we snel vergeten . Dat mag niet de reis verpesten. We hebben het geweldig gehad en kitty heeft het super gedaan . Morgen gaan we ons voorbereiden op het grote feest van Ronald . En dan maandag weer lekker werken . Zie jullie snel weer allemaal. Bedankt voor het meeleven . Liefs van ons .

Marjon

Wat een gedoe zeg. Maar jullie zijn weer veilig thuis. En jullie hebben een fantastische vakantie gehad. Een heel gezellig feest toegewenst en tot snel.

Rob

Wel heel apart hoe de ANWB dit regelt!
Ondanks dat jullie Kitty hebben moeten achterlaten, is naar huis rijden met een cabrio wel weer een leuke ervaring. Goed om te lezen dat jullie weer veilig thuis zijn.

Pauline

Ik sluit me bij vorige sprekers aan.

Lucia

Welkom thuis !
Heerlijk dat jullie terug kijken op een fantastische vakantie.....( met ups en dows )
Veel plezier morgen !