jansensontour.reismee.nl

Kitty reis 2 . Normandie. Dag 1

Hey allemaal , daar zijn we weer met onze vakantie verhalen . Je zou denken , joh laat het ....maar ik vind het gewoon leuk . Ha ha ha .

Zaterdag 30 september, vroeg naar bed was het plan ( 21.00 uur ) droomsap genomen om te kunnen slapen . (Ronald niet natuurlijk) . En dan de wekker op 02.00 om dan om 02.30 te kunnen vertrekken . Helaas liep dat anders. Ik lig al lekker te slapen, maar dan begint Ronald te spoken . Het is warm , ik kan niet slapen zegt hij ... zijn gewoon de vakantie zenuwen . We horen Ashley om ongeveer 21.45 binnen komen van haar werk en even later volgt jochem van een avondje stappen . Laten we nog maar naar beneden gaan . Pannekoek gebakken voor ashley, die had honger na haar werk . Nu nog naar bed ? Ondertussen 23.00 uur . Dat heeft geen zin meer. Och zegt Ronald laten we maar gaan rijden . Zijn we lekker op tijd . Veel te vroeg dus . Wij de auto in en daar gaan we . Ronald klaar wakker van de vakantie stress en ik de ogen half dicht door het droomsap . Lukt me dan ook niet om wakker te blijven . Bij Antwerpen ga ik lekker achter in bed liggen voor een uurtje . Eenmaal in Frankrijk aangekomen worden we van het ene dorpje door het andere dorpje gestuurd via de navigatie. Zou leuk zijn om dit in het licht te zien zeg ik ha ha . Maar volgend probleem , diesel raakt op en geen benzinepomp te vinden . Uiteindelijk ergens in een verlaten stadje in het donker kunnen tanken . Snel weer door . Daar staan we niet zo lekker . Om 05.00 uur bereiken we bijna het eindpunt. Veel te vroeg ja . Laten we maar even onderweg gaan slapen bij een grote benzinestation. Zo gezegt , zo gedaan . Om 8.00 uur rijden we weer verder richting Honfleur . We vinden een leuke camping op 6 km afstand van de stad . Prima te doen . Nadat we alles neer gezet hebben stappen we op de fiets om te genieten van de mooie omgeving en stad . Lekker terrasje pakken aan het water . Ff lunchen . Nog een bergje op zoals gewoonlijk om weer een kerkje te bekijken . Heerlijk genieten we . Op de terugweg nog even over een plaatselijke rommelmarkt, ja idd met heel veel rommel en dan terug naar de camping . Bikini en zwembroek aan en nog even een duik nemen in het zwembad . Het is hier ondertussen 31 graden . Heb me een beetje vergist in kleding . 3 x korte mouw en de rest lange . Winterjas, handschoen en muts bij me voor als het echt koud wordt ha ha . Na het zwemmen lekker gegeten bij kitty en nu dit verhaal schrijven . Ik zal er weer wat leuke foto's bij doen . Voor nu , fijne avond . Wij gaan naar bed . Beetje bijslapen . Tot Morgen.......

Nancy

Leuk verhaal weer .veel.plexier en genieten he

Anny

Hoe krijg je het voor mekaar om dit te schrijven ,we zien het gewoon voor ons ,veel plezier weer .

Rob

Hallo Shirley en Ronald,

Dit is echt weer een verhaal dat alleen maar van jullie kan zijn! Fijn dat het allemaal goed gegaan is en dat jullie op een leuke plek staan. Geniet er verder van!

Marjon

Wat een verhaal weer! Geniet van jullie vakantie.

Dinie

Leuk verhaal en weer mooie fotos veel plezier

Ans

Niks ervan vakantieverhalen laten zitten. Veel te leuk!!! Hele fijne vakantie en wij genieten mee op een afstandje